رئیس هیئت مدیره شركت مخابرات ایران :
رضایتمندی مشتریان خاكریز مخابرات برای توسعه خواهد بود
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات نخستین تغییر را حل معضل خرابی و از بین بردن نارضایتی مشتریان دانست و اظهار داشت: این اقدام خاکریز شرکت مخابرات ایران برای توسعه خواهد بود.
به گزارش بی بی سرور به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده، با حضور در جلسه ای با مدیران مرکز بازرسی و نظارت شرکت در سرتاسر کشور، روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد: فناوری هاو تجهیزات موجود در مخابرات ایران، قدیمی است و باید برای به روزرسانی آنها هزینه شود. چونکه راهبردهای جدید باید متاثر از فناوری های نوین و نو باشد. وی به استانداردهای بازرسی در دنیا اشاره نمود و اظهار داشت: ارزیابی دانش و ادبیات راهبرد و برنامه شناسی، طرح ریزی و برنامه ریزی، ارزیابی نحوه اجرا و عملیات و ارزیابی خروجی ها و نتایج آن و بررسی آثار اجتماعی بعنوان چهار استاندارد برای بازرسی صحیح در هر سازمانی به حساب می آید که در نهایت نتیجه آن منجر به تحقق استانداردهای اثرگذار و رضایتمندی مشتری خواهد شد. دکتر محمودزاده همینطور بر استفاده توامان آرمان گرایی و عملیات گرایی در سازمان تصریح کرد: همه مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران باید بتوانند از ظرفیت های خود و سازمان خود و نوآوری ها استفاده کنند که اگر بموقع و درست استفاده نکنیم محکوم به عقب ماندگی هستیم. در این نشست همینطور مهندس فیضی، سرپرست مرکز بازرسی و نظارت با تبریک روز جهانی ارتباطات و مخابرات به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز بازرسی در چهار ماه گذشته پرداخت و در تشریح برنامه این حوزه اظهار داشت: جهت بررسی مسایل و مشکلات مناطق بازدیدهای دوره ای برای سالجاری در نظر گرفته شده که به صورت تیم های تخصصی به مناطق مخابراتی اعزام و از تمامی حوزه های مورد ارزیابی قرار می گیرد و نتیجه آن برای رفع مشکلات به مدیران ارشد شرکت عرضه می شود. در ادامه این جلسه هم گزارشی از وضعیت و مشکلات مناطق توسط چند تن از روسای بازرسی مناطق به دکتر محمود زاده عرضه شد.
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب