از سوی مركز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری؛

گزارش عملکرد وزارت ارتباطات در زمینه ارتباطات مردمی منتشر گردید

گزارش عملکرد وزارت ارتباطات در زمینه ارتباطات مردمی منتشر گردید

به گزارش بی بی سرور، جزئیات و شاخصهای رتبه بندی نهایی وزارت ارتباطات و فناوری از نظر ارتباطات مردمی اعلام گردید.



به گزارش بی بی سرور به نقل از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، همزمان با جابجایی و تغییرات جدید اعضای کابینه و بر مبنای دستور رئیس جمهور در مورد عرضه کارنامه شفاف از ارزیابی عملکرد وزارت خانه ها، نخستین گزارش کارنامه مردمی دستگاههای اجرایی از جانب رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام گردید.
نخستین گزارش وزارت خانه ای در حاشیه پاسخگویی برخط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به این وزارت خانه تحویل داده شد.
احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان داشت: از این پس مقرر است کارنامه مردمی هر وزارت خانه در چارچوب گزارش ارزیابی عملکرد با حضور اصحاب رسانه به وزرای مربوطه عرضه شود. گزارشی که شامل شاخص هایی همچون توجه به کارگروه صدای مردم (شاخص های شش گانه)، ملاقات چهره به چهره (شاخص های شش گانه)، پاسخگویی برخط سامانه ۶۱۳۳ (شاخص های چهارگانه)، ستاد ارتباطات مردمی سفرها شکلی و محتوایی (شاخص های به ترتیب بیست وپنج ونه گانه)، سامد (شاخص های کمی و کیفی هفتگانه) است.
وی اضافه کرد: عرضه این گزارش ها معیار و سنجش دقیقی به منظور تمییز دادن دستگاهها و مدیران دولتی کارآمد و ناکارآمد و یا دارای نقاظ ضعف از یکدیگر است. این مهم باعث می شود تصمیم گیران با نگاه همه جانبه و روشن تری حرکت پرشتاب دولت را در راه حل مشکلات وپیگیری مطالبات ودرخواست های مردم تنظیم کنند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: در همین راستا آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در بهمن ماه گذشته در جریان بازدید از مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی به تماسهای مردمی اظهار داشته بود: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارش های ارسالی این مرکز، این گزارش ها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاه ها و مدیران دولت می باشد.
حجت الاسلام صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی هم در برنامه تلویزیونی صف اول اظهار داشته بود: یکی از وظایفی که مرکز برعهده دارد نظارت و ارزیابی عملکرد است. به عبارتی نبض دولت و تب سنج عملکرد دولت از نگاه مردم هم برعهده مرکز است. بر این اساس بدون تعارف و بدون رودربایستی ارزیابی عملکرد دستگاه ها و مدیران را عرضه خواهیم داد.
رتبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا آخر سال ۱۴۰۱ از بین ۳۰ دستگاه اجرایی ردیف شاخص رتبه ۱ ملاقات چهره به چهره
(شاخصهای پنجگانه) ۱ ۲ سامد
(شاخصهای کمی و کیفی هفت گانه ۳ ۳ پاسخگویی برخط۶۱۳۳
(شاخص های چهارگانه) ۹ ۴ ستادارتباطات مردمی(شکلی)
(شاخصهای بیست و پنجگانه) ۱۵ ۵ صدای مردم
(شاخص های ششگانه) ۱۸ ۶ ستادارتباطات مردمی(محتوایی)
(شاخص های نه گانه ۲۴


1402/01/24
17:15:38
0.0 / 5
494
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
BBServer بی بی سرور

bbserver.ir - مالکیت معنوی سایت بی بی سرور متعلق به مالکین آن می باشد