جایزه روستاآزاد کاری نوآورانه در حوزه حکمرانی

جایزه روستاآزاد کاری نوآورانه در حوزه حکمرانی

به گزارش بی بی سرور، عضو کمیته تخصصی «فرهنگ حکمرانی» جایزه روستاآزاد با اعلان اینکه برگزاری جایزه روستاآزاد یک کار نوآورانه است، اظهار داشت: با توجه به این که جایزه فناوری و حکمرانی روستاآزاد به موضوع فرهنگ توجه کرده، می توان اظهار داشت که این جایزه به مفهوم واقعی یک حرکت جدید در حوزه حکمرانی کشور است.


محمد توکلی در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه اندیشکده حکمرانی شریف نخستین دوره جایزه فناوری و حکمرانی روستاآزاد را مهر ماه سال جاری برگزار می نماید، اظهار داشت: برگزاری جایزه روستاآزاد یک کار نوآورانه است؛ چونکه این جایزه بطور همزمان به مقوله حکمرانی و فناوری توجه می کند.
وی با اعلان اینکه توجه به مقوله حکمرانی در کشور یک موضوع جدید است، اشاره کرد: جایزه فناوری و حکمرانی روستاآزاد به ۴ محور توجه کرده که یکی از محورهای چهارگانه جایزه، مقوله «فرهنگی» است. با عنایت به این که جایزه فناوری و حکمرانی روستاآزاد به موضوع فرهنگ توجه کرده، می توان اظهار داشت که این جایزه به مفهوم واقعی، یک حرکت جدید در حوزه حکمرانی کشور است.
عضو کمیته تخصصی «فرهنگ حکمرانی» جایزه روستاآزاد با اشاره به برگزاری جلسات کمیته تخصصی با نامزدهای احتمالی اعطای جایزه، اظهار داشت: فعالان عرصه فرهنگ حکمرانی کشور با ایده ها و محصولات خود توانسته اند به کارهای جذابی دست بزنند. بااینکه نامزدهای اعطای جایزه فناوری و حکمرانی روستاآزاد در عرصه فرهنگی توانسته اند ایده ها و محصولات جذابی خلق کنند، اما شاید بتوان اظهار داشت که از اثرگذاری محصول یا ایده خود در عرصه فرهنگ حکمرانی اطلاع چندانی ندارند.
معاون برنامه ریزی و امور راهبردی حوزه هنری ضمن اظهار امیدواری برای برگزاری ادوار آینده جایزه فناوری و حکمرانی روستاآزاد، اشاره کرد: نهادهای فرهنگی که متولیان عرصه حکمرانی شناخته می شوند، طی همکاری با فعالان عرصه فرهنگی کشور می توانند در راه حل مسائل گام بردارند. همین طور همکاری فعالان فرهنگی با نهادهای این حوزه می تواند سبب خلق محصولات جدید شود.
وی با اعلان اینکه تعامل نهادها و فعالان فرهنگی از اهمیت فراوانی برخوردار است، اظهار داشت: تعامل و همکاری مجموعه ها و فعالان فرهنگی می تواند از فربه شدن دولت پیشگیری کند و سبب گسترش ابزارهای مردمی می شود. گسترش ابزارهای مردمی می توانند به حاکمیت کمک کنند. بطور قطع، حوزه فرهنگی دارای چالش های فراوانی است که برای گروههای استارت آپی جذاب قلمداد می شود.




منبع:

1403/07/09
09:43:47
0.0 / 5
132
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
BBServer بی بی سرور

bbserver.ir - مالکیت معنوی سایت بی بی سرور متعلق به مالکین آن می باشد